Monday, May 12, 2008

Happy Mothers Day & Mom's Birthday


We went to a Yuka's favorite restaurant called "Bistro PARFUM".
We had a full course French meal. It was a great meal. Sam had a smoked salmon salad and AUSTRALIAN lamb chops. Yuka had crab cakes, and a delicious baby duck dish (we didn't inquire as to it's age at the time of its demise) All the while little Miss Hannah slept peacefully in her stroller alongside us until it was time to go home. She is always conscientious of us and gives us time to ourselves. It's really quite something.



羽七はレストランでもとってもおりこうさんでした。
前菜がでて、パパやママが食事をしたいなぁと思っていると
すやすやベビーカーで寝てくれて
デザートが終わってお茶を楽しんでいたら目が覚めて。
本当に親孝行です☆
誰に似たのかしら?(笑)


 仕事から帰ってきたパパが玄関で何やらごそごそしているなぁと思っていると
♪Happy birthday to you~♪と☆ママに内緒でケーキを買ってきてくれました。
朝食にはワッフルも作ってくれて、とってもやさしいパパです。
羽七もたくさん遊んでくれるパパが大好きです! 


ママは何歳になったでしょう。。。
羽七は2ヶ月と3週間。
こんなポーズもできるようになりました!
鼻水とよだれでべたべたになっちゃうけどね!
6050gになりました!!





No comments: